Alla inlägg den 22 juli 2012

Av elin - 22 juli 2012 21:50

HEJ!!


Det var ett tag sen sist. Jag har inte dött, snarare tvärtom. Lever som en prinsessa, om man bortser från allt tråkigt jobb ;)


Däremot tycker jag det är sjukt tråkigt att bloggplatsen segar HELA tiden när jag ska skriva inlägg. Har liksom tappat stinget på grund av det. Vet inte om jag kommer komma igång med en ny heller, vi får se!


Har hunnit firat 1,5 år med älsklingen genom att äta på Harrys, bada jaccuzzi & mysa framför filmer. Han överraskade mig med jättefina rosa rosor & en häfte med kärlekscheckar! Världens gulligaste kille :D

   


Ja vad har mer hänt? Vi har passat Peterssonhouse medan resten av family P var i Åhus. Lagat massa mat och övat inför flytten hihih. Sen har vi varit på IKEA och köpt en jäklans massa grejer, allt från tallrikar till hyllor och soffbord. Kommer bli så jäkla fint & mysigt :)


Det bästa av allt är att få vakna jämte dig varje dag med ett leende på läpparna & känna mig trygg. Jag älskar dig!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Elin. 20 år.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards