Alla inlägg under juni 2012

Av elin - 23 juni 2012 22:09

HEYHOPP!


Vilken midsommarafton det blev! Bästa på jävligt länge :D ursäkta ordvalet men det beskrev bäst.


Sanna & Simons partaj var helt grymt! Klockan var inte mycket när huvudet började snyrra lite hehe.. Har så roliga videos från igår så jag skrattar bara jag tänker på dom haha.


Det är sssåååå värt min äckliga bakfylla jag haft idag! Värsta jag varit med om, götapetter alltså. MEN jag lyckades ta mig upp ur Mattes säng tillslut och ta mig hem OCH så lyckades jag även jobba 14-20 ikväll.. SCORE :D


Nu är jag dödens död och ska lägga huvudet på kudden, kommer somna direkt!

Imorgon inväntas jobb, packning & fix och så ska jag träffa min älskling. Som för övrigt var gulllig och stod ut med zoombieElin imorse. Cred till dig, my love.


 

Av elin - 21 juni 2012 19:00

Helloooo!


Vilket amaziiiing väder vi har idag, får ta vara på de för det sägs att det ska regna imon på självaste midsommarN buhu. Meeeeeen hoppas prognosen ändrar sig, i vilket fall som så är jag supertaggad!!!


Har suttit i solen på kollonilotten med mamma och bror hela dagen idag, fick iförsig inte sola så mkt för tattisen men det var gött ändå :) Cyklade och köpte kotletter & potatissallad så fick mammsen grilla till oss, supergott!


Nu ska jag snart sticka till Bullen med Fanny och Lisa. Myyyystorsdag! Med andra ord. Hej. Då :)


 

Av elin - 21 juni 2012 13:16

   

Av elin - 20 juni 2012 12:20

Tjoheeeeej!


Idag är det den 20/6 vilket innebär att jag och kära syster ska tatta oss!

Åh är nervös, inte över att det ska göra ont eller så utan mer om det inte blir precis som man tänkt sig. MEN det tror jag nog det blir :D


Åh jag är supertaggad inför peace & love också. OCH midsommar!


Kom igen kompisar, det går braa nu! Trött på negativa människor ;)

Av elin - 18 juni 2012 00:24

Snark och hej o sådära!


Borde sova vid dethär laget men oth lockade alldeles för mycket. Är inne på andra säsongen nu, helt underbar serie!


Jag har inte haft mycket liv denna helg. fre-sön har jag jobbat sammanlagt 30 timmar. Fyfan vad jobbigt det var eftersom jag är ganska genomförkyld och hostig men nu är denna helgen över och när alla andra börjar veckans jobb så ska jag sova ut och bli frisk! Tror min kära pojkvän är boven till min förkylning men det vågar han inte erkänna heeehe.


Nu ska jag lägga mig och snaaaarka gottigt. Godnatt!


Tre dagar kvar till tattoooo, wiiiie!!!


Tycker denna är rätt häftig, tro hopp och kärlek i ett. Jag ska ju skriva en text nu på onsdag men om jag blir nöjd (vilket jag kommer bli!!) och får smak för det så kanske någon liten sånhär dyker upp i framtiden.

Av elin - 13 juni 2012 16:32

Skepp å hoj!


Igår cyklade jag ju hem till Matte. Det blev massa god grillad mat och efterätt eftersom Emilia fyllde 13 år! Det tackar man ju ickesanicke nej till :) Har sovit så himlans gott inatt & vaknade pigg imorse för en gångs skull! Hahahihi.


Jag har (trodetellerej hehe..) jobbat idag, 7-14. Cyklade från Matte imorse med musik i lurarna, shit vad skönt det var! Nu ska jag och mamma snart till staden och möta upp Petra för lite mat på Harrys! Smaskigt :)


 

Av elin - 12 juni 2012 17:57

Har hunnit med mycket idag.

Färgat grannens hår, snackat skit, städat, bäddat rent, varit i stan och betalat tattisen och ätit glass med Petris.

Nu ska jag hem till Matte och fira ett födelsedagsbarn lito granna. Posshaj

 

Av elin - 12 juni 2012 01:24

Har haft en helt underbar dag tillsammans med min fina syster.

Shoppat i stan, mött upp fisen som var med oss en stund möjs, kollat fiml och ätit godis.


Och vet ni? Den 20:e smäller det! Vi har bokat tattoo-tid. Iiiih äntligen!


Ska göra en text som står för Petra. För allt hon kämpat för och för att jag vet hur stark hon är som har klarat sig igenom sin sjukdom, även om hon har en bit kvar innan hon är i mål helt så är jag så stolt över henne & det kommer jag alltid att vara.   


Godnatt finisar :) carpe diem och sånt, varför blir man alltid så depp när man ska sova? Det är inte menat att jag ska sova utan min glädjespridare till pojk tror jag. 


Imorgon blir en bra dag.


Presentation


Elin. 20 år.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards