Direktlänk till inlägg 6 juli 2012

Sjuk tjej.

Av elin - 6 juli 2012 22:45

Hey.


Jag åkt på världens förkylning inklusive en sjukt jobbig hosta, blääää! Det är skitjobbigt eftersom jag har ett sprucket revben som får lida vid varje hostning.. Fisse också.


Skulle jobbat kväll idag, sen hela helgen men nu blir det nässpray, vatten & näsdukar istället. Jävligt kul.. Lonewolf typ.

Känner mig ganska bitter och det har jag fanimig rätt till också, länge sen jag mådde så dåligt. & den jävla hostmedicinen hjälper inte :(


Nä sen till det positiva då..


Eller nä. Vi tar det imorgon istället, när jag är på bättre humör!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin - 25 juli 2012 11:36


Jag tror jag svävar på moln just nu. Är så himla glad. Har aldrig varit såhär kär i hela mitt liv, att snart flytta ihop med min andra halva känns så underbart! Mina vänner är världens bästa och gör mig verkligen på bra humör alltiiid! Vad mer?...

Av elin - 22 juli 2012 21:50

HEJ!!   Det var ett tag sen sist. Jag har inte dött, snarare tvärtom. Lever som en prinsessa, om man bortser från allt tråkigt jobb ;)   Däremot tycker jag det är sjukt tråkigt att bloggplatsen segar HELA tiden när jag ska skriva inlägg. Har ...

Av elin - 8 juli 2012 14:06


Hallåja!   Härlig söndag här ja, en ganska härlig sådan :)   Igår vart alla syskonen Carlstrand samlade och det var ett jävla liv här hahah. Skitskoj :) Sen kom även Sannis på besök! Myspys. Har fått cocillana eller vad den nu heter, så nu ho...

Av elin - 7 juli 2012 22:51


Idag mår jag mycket bättre, i humöret iaf! Så nu ska ni få höra.   Jag och älsklingen ska flytta tillsammans! Sannisen ska flytta till en annan lägenhet så från början var det jag som skulle flytta till hennes, men sen blev det så att både jag ...

Av elin - 4 juli 2012 15:41


Tjenamors!   Här sitter jag och har åkt på världens brakförkylning, fasen också trodde jag skulle slippa! (skrattade åt de andra klenisarna som sjukskrev redan i måndes efter peace..hehe) Får hoppas den försvinner till fredag för hela helgen best...

Presentation


Elin. 20 år.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards